За кого е предназначено обучението?
Младежи, които се намират в 2 ключови етапа от развитието им:
➡ Завършване на средно образование (15-19 г.)
➡ Завършване на висше образование (20-24 г.)
Обучението е разделено на 3 смислово различни части.
1. В търсене на силните страни
Колко пъти сте чували: "с какъвто се събереш - такъв ставаш!" или максимата, че "всеки човек е средно аритметично на петимата души, с които прекарва най-много време заедно"? Ще обсъдим как можете и вие да влияете на средата и да си създавате продуктивна среда, в която се развивате и осъществявате мечтите си. Случва ли ви се да не се впишете в определена компания? Ще обсъдим истории на хора, които не са се вписвали и това е била една от причините да постигнат изключителни неща! Може би това, което смятате за недостатък в различен контекст е предимство!?
2. "Какво научих от 5-те университета, в които учих?" Академично ориентиране и лична ефективност (личната история на Андрей Илиев)
Толкова много възможности и специалности - как да вземете решение? Има как - само да знаете къде отивате - живеейки в дигиталната ера, има много възможности, но също така е необходимо да се изправим и срещу известни предизвикателства.
3. Как да учим по-умно и ефективно?
Трудно ли ви е да се концентрирате понякога? Често ли отлагате? В обучението ще научите как да се концентрирате бързо и лесно с няколко прости техники и как да спрете да отлагате най-важните и приоритетни задачи в живота ви. Освен това ще разберете как да „победите“ т. нар. маймунски мозък“ и до какво води ефектът на „Multitasking“.
Tрейнър Андрей Илиев
✅ Основател и програмен директор Leader Academy
✅ Трейнър „Когнитивни умения и лична ефективност“.
➡ Андрей завършва „Автоматика“ в Технически университет – София, „Българска филология“ в Софийски университет „Св. Климент Охридски”, участва в рамките на една академична година по разменна програма „Еразъм“ в Universidad de Granada, Испания, учи “Международен Бизнес” в НБУ и завършва магистратура „Cognitive Semiotics“ в Aarhus University, Denmark.
➡ Това, върху което специализира е памет, невролингвистика, ефективност на учебния процес с фокус активно учене и учене през преживяване, като пише магистърска теза на тема „Добавена и виртуална реалност в образованието".
Приложимостта на ученето през игри (game-based learning) и на виртуалните светове - "Second Life".
Проект „Изграждане на младежки център в град Пловдив”, с финансовата подкрепа на Исландия, Лихтенщайн и Норвегия чрез ФМ на ЕИП 2009-2014 № Д03-9/28.01.2014 г.
Проект № BGLD-1.003-0002 „Младежки център Пловдив – мощен фактор за местно развитие” по програма “Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи”, финансирана от ФМ на ЕИП 2014 – 2021 г.